חברי הקיבוצים שהחרימו ישיבה עם נתניהו

חברי הקיבוצים שהחרימו ישיבה עם נתניהו
נציגי ניר עוז ובארי הודיעו כי המתכונת הנוכחית במסגרתה תתקיים הפגישה עם ראש הממשלה "אינה מקובלת על הקהילה"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
בית שרוף בקיבוץ בארי לאחר טבח 7 באוקטובר
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נציגי קיבוץ ניר עוז הודיעו היום (רביעי) כי לא ישלח נציגות לפגישת נציגי היישובים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במתכונתה הנוכחית, מאחר ולדבריהם "מתכונת זו אינה מקובלת על הקהילה". ההודעה הגיעה על רקע החלטה דומה בקרב חברי קיבוץ בארי.

155 אזרחים וחיילים: רשימת החטופים המלאה
הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי
 
הרשימה המלאה של המשוחררים בפעימה השלישית

יו"ר הקיבוץ, אסנת פרי, הסבירה את המעשה והוסיפה כי "אנו מציעים לראש הממשלה להיפגש עם תושבי הקיבוץ, עם כולם. עם הילדים, ההורים, המשפחות והמבוגרים ששרדו את הטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. לא רק נציגי היישובים צריכים תשובות, אלא כולנו. לא רק לי, אלא לכולנו מגיע לדעת למה רבע מהקיבוץ שלנו נחטף או נרצח".

מחברי קיבוץ בארי נמסר בתגובה כי "הקיבוץ לא מחרים את ראש הממשלה של ישראל ולא יחרים. היה ובהינתן שראש הממשלה ירצה להגיע לקיבוץ בארי לראות את הזוועות שנעשו ב-7 באוקטובר ולנהל שיחה על העשייה לשיקום בארי, נשמח תמיד לארח אותו בתיאום מראש וללא צוותי תקשורת".

בתוך כך, נתניהו נשאל בריאיון לעיתון הוולט הגרמני על הטענות שחיזק את חמאס ואמר כי ישראל רצתה להימנע מקריסה הומניטרית, וזו הסיבה שכמה ממשלות המשיכו להזרים כספים לרצועה - לא בכדי לחזק את חמאס. "זה מגוחך, כי הובלתי יותר מבצעים צבאיים לפגיעה בהם מכל ראש ממשלה ישראלי אחר. הרגנו את המפקדים הבכירים שלהם, הרסנו את היכולות הימיות והאוויריות שלהם, בניתי קיר מנהרה תת קרקעי כדי למנוע מהם להיכנס לישראל".

הפופולריים