בקואליציה מגיבים לעיכוב הפעימה השניה בעסקת החטופים

בקואליציה מגיבים לעיכוב הפעימה השניה בעסקת החטופים
ח"כ מילביצקי קרא ללפיד וליברמן להיכנס לממשלה וח"כ טלי גוטליב קראה: "עכשיו מיד להפגיז בארטילריה ללא רחם"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
טלי גוטליב
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות החלטת ארגון הטרור חמאס לעכב את הפעימה השנייה של שחרור החטופים, חברי הקואליציה כתבו הערב (שבת) בחשבונות הטוויטר שלהם דברים הנוגעים לעסקת החטופים ולהמשך המערכה ברצועת עזה.

> החדשות והעדכונים בערוץ הווטסאפ הרשמי של כאן חדשות

> הפנים והשמות: כל החטופים שנמצאים ברצועת עזה

> מגיל 10 חודשים ועד 18: הילדים החטופים בעזה

חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד, טען כי הקיטוב מהווה את מקור הכוח של חמאס וקרא: "יאיר לפיד ואביגדור ליברמן כנסו לממשלה ועכשיו. תראו לכל העולם שאנחנו עומדים ביחד מול הנאצים המנוולים ושאין שום סיכוי לפורר אותנו מבפנים".

חברת הכנסת טלי גוטליב, טענה כי הפרת ההסכם על ידי חמאס הייתה צפוייה ותקפה את חברי הקבינט: "‏אני דורשת מהקבינט לראות בעיכוב השבת החטופים הפרה בוטה. עכשיו מיד להפגיז בארטילריה ללא רחם. להודיע על מצור ואי אספקת דלק. שיחקתם לידיים של ארגון הטרור".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, לא הרחיק לכת כמו חבריו למפלגה והסתפק בלכתוב: "בערבית יש ערך יסוד שהתרגום החופשי שלו הוא 'סבלנות מפתח לניצחון'. להם יש סבלנות, אבל גם לנו". בנוסף, חבר הכנסת יצחק קרויזר, מעוצמה יהודית, כתב: "שולח חיבוק גדול למשפחות החטופים. עם מרצחי הדאעש האלה נבוא חשבון, לא נעצור עד שנחזיר את כל החטופים ונמוטט את החמאס". 

בתוך כך, לטענת חמאס, ישראל הפרה את ההסכמות מכיוון שהתחייבה לשחרור אסירים פלסטינים לפי ותק, ובנוסף מערימה קשיים על הכנסת הסיוע ההומניטרי לצפון רצועת עזה. בישראל הכחישו את הטענות, הביעו אופטימיות והעריכו כי שחרור החטופים יתבצע.

 

הפופולריים