אין גבול לאטימות: אם לחטופה נדרשת להתפנות מהבית

אין גבול לאטימות: אם לחטופה נדרשת להתפנות מהבית
משרד הבינוי והשיכון מבקש להוציא מדיור ציבורי את אימה של עמית בוסקילה • ממשרד הבינוי והשיכון: "נוכח הנסיבות הטרגיות של המקרה, בכוונת משרד הבינוי והשיכון לפנות לבית המשפט, לאחר תיאום עם בא כוחה של המשפחה בבקשה להשהיית ההליכים"
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
צילום:

אילנה אטיאס אימה של עמית בוסקילה, שנחטפה מהמסיבה ברעים, עומדת בפני פינוי כדיירת דיור ציבורי בקריית גת. בחדשות הערב בכאן 11 פורסם היום (שני) כי ביום חמישי צפוי להתנהל דיון בנושא. הפורום לדיור ציבורי, באמצעות עורך דין אסף דרעי, שלח מכתב דחוף לשר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בכדי לבטל את הדיון ובכך את הפינוי; אך הפנייה טרם נענתה.

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי
המייסדים וממשיכי הדרך הרצחנית: הפנים שמאחורי חמאס

ב-19 באוקטובר יצאה פנייה כללית של חבר הכנסת מיכאל ביטון למשרד הבינוי והשיכון, בדרישה לעצור את כלל הליכי הפינוי של דיירי דיור ציבורי; זאת בכדי למנוע בעת הזו את האפשרות פינוי של משפחות חטופים, חללים או של מפונים. עד כה אין התייחסות לבקשה לעצור פינויים ממשרד האוצר.

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "ראשית נציין כי במסגרת ההנחיות שהעביר המשרד לחברות הניהול של הדיור הציבורי כבר בשבוע הראשון של המלחמה, הן הונחו שלא לממש צווי פינוי עד להודעה חדשה בנושא. אלא, שבמקרה המדובר כבר החל ההליך המשפטי עוד קודם לפתיחת המלחמה. על אף זאת, נוכח הנסיבות הטרגיות של המקרה, בכוונת משרד הבינוי והשיכון לפנות לבית המשפט, לאחר תיאום עם בא כוחה של המשפחה בבקשה להשהיית ההליכים, בשלב זה. יודגש כי ההחלטה בנושא מסורה לבית המשפט. ליבינו עם המשפחה ונציג המשרד ייצור עימם קשר לסייע בהגשה מחודשת לבקשה שהוגשה על ידי האם".

הפופולריים