דוד ביטן ייחקר באזהרה ביחד עם נבחרי ציבור ואנשי עסקים

דוד ביטן ייחקר באזהרה ביחד עם נבחרי ציבור ואנשי עסקים
יו"ר הקואליציה חשוד בעבירות על טוהר מידות במסגרת תפקידו כסגן ראש עיריית ראשל"צ. ייחקרו גם נבחרי ציבור ואנשי עסקים שהיו להם קשרים עם העירייה
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
יו"ר הקואליציה, דוד ביטן
צילום: צילום: פלאש 90

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן, שחשוד בעבירות על טוהר מידות במסגרת תפקידו כסגן ראש עיריית ראשון לציון ייחקר באזהרה ביחד עם נבחרי ציבור ואנשי עסקים שהיו להם קשרים עם העירייה. כך פורסם הערב (שישי) ב"חדשות השבוע" בכאן 11.

בידי המשטרה תכתובות פנימיות של גורמי מקצוע בעירייה שבהן התריעו בפני ביטן על עסקה בעייתית שהעירייה קשרה עם יזם פרטי, ארז מוסצ'ו, המקורב לראש העיר דב צור. בתכתובות נזף ביטן בגורם המקצועי שמתח ביקורת על העסקה. 

עוד עולה מהתכתובות שראש העיר צור עסק בעניינו של היזם מאחורי הקלעים אף שהצהיר כי יימנע מכך. צור אמר בתגובה כי קיבל חוות דעת משפטית שאפשרה לו לעסוק בנושא ואילו מוסצ'ו אמר כי מדובר בטענות ממוחזרות שנבדקו והופרכו. ביום שלישי נחשף ב"חדשות הערב" בכאן כי הבדיקה המשטרתית נגד ביטן, ובכירים בעיריית ראשון לציון, נמצאת בשלב מתקדם.

גורם אכיפה בכיר אמר על הטענה שתזמון חקירת ביטן נקבע בדיוק בזמן שזה מקדם את חוק ההמלצות: "כשהפרטים ייחשפו תהיה גם הוכחה חדה וברורה שאין קשר בין הדברים. כל ניסיון לקשור את זה בזה - ניסיון להטיל דופי בחוקרים שעושים עבודתם נאמנה ולעשות דה לגיטימציה לחקירה".

הפופולריים