פרסום ראשון: המשטרה תסגור את התיק נגד שלמה גרוניך

פרסום ראשון: המשטרה תסגור את התיק נגד שלמה גרוניך
בחקירה נגד המוזיקאי, שנטען כי הטריד מינית, לא עלו ראיות מבוססות. במשטרה לא התקבלה תלונה אחת נגדו לפני חודשיים - יום לפני שקיבל פרס מפעל חיים
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
המוזיקאי שלמה גרוניך
צילום: צילום: משה שי, פלאש 90

המשטרה צפויה לסגור את התיק נגד שלמה גרוניך, שנטען כי הטריד מינית – כך נודע היום (חמישי) לכאן חדשות. לאחר התייעצות עם גורמים משפטיים מסתמן כי בתיק אין ראיות מבוססות, וכי לא נוספו תלונות נגד המוזיקאי. ‏במשטרה הגיבו כי טרם התקבלה החלטה בנושא, וכי הם יעדכנו כאשר תהיה. המוזיקאי עצמו הכחיש את כל הטענות כלפיו מאז התלונה שהוגשה נגדו לפני כחודשיים. 

בספטמבר, יום לפני שקיבל פרס מפעל חיים ממשרד החינוך, אישה התלוננה במשטרה כי גרוניך הטריד אותה מינית לפני 25 שנה, כאשר הייתה בת 17. האישה שלחה מכתב בעניין גם לשר החינוך נפתלי בנט ובו ביקשה לבטל את מתן הפרס למוזיקאי. הפרס ניתן לבסוף לגרוניך כמתוכנן, אולם רעייתו מיכל אדלר קיבלה אותו במקומו בטקס. "אני פה בשביל בעלי היקר", אמרה אז לכאן חדשות.


במקביל העידו כמה נשים נוספות כי גרוניך הטריד אותן מינית בצעירותן. אחת מהן סיפרה: "כשהייתי בת 16 הייתי בהופעה שלו, היה לי חלום להיות זמרת מצליחה ופניתי אליו אחרי ההופעה. שאלתי אותו 'אני יכולה להשמיע לך את השירים שלי?', והוא אמר לי 'בשמחה'. הוא נתן לי את הטלפון שלו, התקשרתי והגעתי להשמיע את השירים".

לדבריה, "אני משמיעה לו את השירים שלי, הוא מתחיל ללטף אותי. עכשיו לפני זה הוא מציע לי או גראס או חשיש, ואולי אפילו היה שם קוק. אולי שתיתי משהו, אולי משהו נכנס לי לתוך הכוס, אני לא יודעת. אני רק יודעת שאני לא זוכרת איך הגעתי למצב כזה שאני עירומה במיטה שלו".

הפופולריים