"מעשים קשים מנשוא": אב מירושלים נעצר בחשד לאונס שני ילדיו

"מעשים קשים מנשוא": אב מירושלים נעצר בחשד לאונס שני ילד
במשטרה חושדים כי הגבר, כבן 40, נהג להתעלל מינית ופיזית בילדים עד שהיו בני 7. במקרה אחר, אחים מהצפון חשודים שאנסו את קרובי משפחתם בני 8 ו-10
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ניידת משטרה (ארכיון)
צילום: צילום: פלאש 90

תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד שאנס והתעלל בשני ילדיו במשך שנים ארוכות, כשהיו בני פחות משבע. היום (חמישי) הסיר בית משפט השלום בעיר את צו איסור הפרסום על המעצר, שבוצע לפני כשבועיים בתום חקירה סמויה.

ילדיו של האיש דיווחו על מעשיו למשטרה, שם הגדירו את העדויות "קשות מאוד". על פי החשד, השניים עברו מסכת של התעללות מינית ופיזית על ידי האב. המעשים התרחשו, בין היתר, בבית המשפחה וברכבו של האב, ונפסקו רק כאשר אמם של הילדים נפרדה ממנו.

במשטרה חושדים כי מלבד הילדים, האיש ביצע עבירות מין גם בשישה קורבנות נוספים. בית המשפט האריך היום את מעצרו עד ליום שלישי.

"מדובר בחקירה מורכבת ורגישה", נמסר מהמשטרה. "הילדים גוללו בעדויותיהם מעשים קשים מנשוא. אב שפוגע פגיעות כה קשות בילדיו הקטנים, הם מהמקרים הקשים שמצריכים ביצוע פעולות מאומצות".

מוקדם יותר דיווחה המשטרה על מעצרם של שני אחים, נערים בני 15 ו-17 מיישוב בצפון, בחשד כי ביצעו עבירות מין קשות בילדה בת 8 וילד בן 10. הקורבנות הם בני דודים של שני האחים.

לפני שבועיים עצרה המשטרה את האח בן ה-17. הוא חשוד כי אנס את בני דודיו הקטינים, וביצע בהם מעשה סדום.

במסגרת חקירתו, שאותה מגדירים במשטרה "מורכבת ורגישה", עלה החשד כי אחיו בן ה-15 החשוד ביצע אף הוא את אותן העבירות בקרובת משפחתם בת ה-8. הוא נעצר, והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

הפופולריים