הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בשביעי באוקטובר

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו ב-7.10
סמל ראשון תומר יעקב אחימס, סמל קיריל ברודסקי וסמל שקד דהן הוכרזו חללי צה"ל החטופים בידי ארגון טרור • בכך עלה מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-395
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

צה"ל התיר היום (שלישי) לפרסום את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בשביעי לאוקטובר, וחמאס מחזיק בגופותיהם. כולם מוכרזים חללי צה"ל חטופים בידי ארגון טרור. בכך מספר חללי צה"ל עלה ל-395 מאז תחילת המלחמה. 

> מגיל 10 חודשים ועד 18: שמות הילדים שנחטפו לעזה
> יותר ממאתיים אזרחים וחיילים: רשימת החטופים המלאה
> הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

סמ״ר תומר יעקב אחימס, בן 20 מלהבים, קשר מפקד חטיבה

סמל קיריל ברודסקי, בן 19 מרמת גן, חפ״ק מפקד חטיבה

סמל שקד דהן, בן 19 מעפולה, לוחם בגדוד 77, חטיבה 7

אימו של סמל שקד דהן, סיגלית גל, כתבה בפוסט בפייסבוק: "מצדיעה לך ,שקד אהוב ויקר שלי. נלחמתי כל חיי לדאוג ולגדל אותך באהבה, עם חינוך מעולה, ערכים, סביבה ראויה. עשיתי למענך מה שהייתי חייבת כאמא. הצלחתי לשמור ולהגן עליך בהמון מצבים".

סיגלית הוסיפה: "נלקחת ממני לעולמים. לקחו אותך ולא דאגו להחזיר אותך אפילו לא את גופתך. זה לא מכבד אותך, לא מכבד את המשפחה ובטח לא מכבד את המדינה. את הכבוד לך נתתי לך בעודך בחיים ואמשיך להנציח אותך. דע לך כי המוני המונים אוהבים אותך!"

עוד כתבה אימו של שקד: "החלטתי לא לשבת שבעה כל עוד גופתך לא הוחזרה. אוהבת אותך לנצח נצחים ילד יקר שלי".

בשבוע שעבר פורסם כי סרן לירון שניר, בן 25 מעפרה, מפקד צוות בסיירת גולני וסמ"ר איתן דב רוזנצוויג, בן 21 מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד שבחטיבת גבעתי נפלו בקרבות בצפון רצועה עזה. באותו היום הובאו למנוחות סרן במילואים ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי, בן 26 מיסוד המעלה, קצין בסיירת גבעתי, וסמ"ר איליה סנקין, בן 20 מנוף הגליל, לוחם בגדוד רותם של חטיבת גבעתי.

הפופולריים