הנרצח בפיגוע בחרמש הובא למנוחות ביום הולדתו

הנרצח בפיגוע בחרמש הובא למנוחות ביום הולדתו
מאיר תמרי בן ה-32, ואב לשניים, היה אמור לחגוג היום את יום הולדתו - אך נרצח אתמול כשמחבלים ירו בו בכביש מטווח קצר • אלמנתו ספדה לו: "אני מבטיחה לך שהם יגדלו וידעו עליך הכל. מקווה שאצליח להעביר את הערכים שלך"
מחבר כרמל דנגור מחבר כרמל דנגור
טל והילד מחבקים את הארון של מאיר
צילום: כרמל דנגור

מאיר תמרי, שנרצח אתמול בפיגוע בחרמש, הובא היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין שקד. תמרי, תושב היישוב בן 32 ואב לשניים, נרצח אתמול בזמן שנסע בכביש, לאחר שהמחבלים נסעו ליד רכבו, עקפו אותו וירו בו מטווח קצר.

אלמנתו טל ספדה לו: "היינו אמורים לחגוג לך יום הולדת ולעשות יום כיף עם הילדים. במקום לברך אותך אנחנו פה מספידים אותך, וזאת מציאות שהיא לא הגיונית. היינו אמורים להזדקן יחד ולעשות עוד ילדים יחד ולגדל אותם יחד. עכשיו אני לבד. אני לבד איתם. נשאר לי רק לקוות שאני אצליח להנחיל להם את הערכים שלך. אני מבטיחה לך שהם יגדלו וידעו עלייך הכל".

השרה אורית סטרוק השתתפה בהלוויה וספדה למאיר: "המחבלים יודעים כמה כואב לנו לאבד אותך, כמה דמעות נשפוך. הם ירו בך כדי להכאיב לכולנו כדי שהדמעות והכאב והפחד יבריחו אותנו מכאן. המחבלים הארורים האלה לא מבינים כמה הם טועים. נמשיך לבנות בארץ האהובה הזאת ביתר שאת. כבר בימים הקרובים אנחנו נאשר כאן בצפון השומרון בתים נוספים שיוסיפו אור מול החושך של הטרור"

שכנו של מאיר, יעקב נדלין, אמר היום בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" כי מאיר היה "איש ענו מאוד, שלא התווכח עם אף אחד - ותמיד היה נכון לעזור". נדלין מתח ביקורת על מדיניות הממשלה וטען כי איבדה תוקף, "אם נכניס עוד עשר חטיבות ליו"ש יהיה פה שקט? זה שקר. אנחנו מקריבים על מזבח השלום הדמיוני הזה יום יום".

האזינו לריאיון המלא עם יעקב נדלין בכאן רשת ב

שכנתו של מאיר, איריס בקר, אמרה בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן: "זה אירוע הופך חיים. אנחנו פה עם טל, עוטפים אותה, המשפחה, היישובים מסביב. זה הבית שלנו. נמשיך ביחד ונחזק אחד את השני ואת המשפחה".

הזאינו לריאיון המלא עם איריס בקר בכאן רשת ב

 

תיעוד ירי המחבלים על רכבו של מאיר תמרי

תושבי חרמש ומבוא דותן יצאו להפגין אתמול בצהריים ליד זירת הפיגוע בו נרצח תמרי, שהיה נשוי לטל, ביתה של אשתו החדשה של בנימין הורגן - ששכל את אשתו אסתר בפיגוע שהתרחש לא רחוק משם, ביישוב טל מנשה, לפני כשנתיים וחצי. רק בימים האחרונים סיים תמרי לבנות את בית המשפחה ביישוב.

תושב חרמש עופר לוי סיפר לכאן חדשות על המציאות במקום בשנתיים האחרונות. "כבר שנתיים אין חיילים שמאבטחים את הציר", אמר. "אין מי שיבדוק אותם כשהם באים מג'נין. פעם היה ליווי. כשירו על מבוא דותן והתקשרנו לסגן מפקד החטיבה שיבוא להרגיע, הוא אמר 'אל תדברו איתי'".

הפופולריים