כאן  - תאגיד השידור הישראלי נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובות הנ"ל:

  • בית הדפוס 32 (כנפי נשרים 23), ירושלים
  • יונה קרמנצקי 6, תל אביב יפו

· קיימות חניות נכים בחניוני הבניינים (בתשלום) כולל לרכב גבוה.
· קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
· קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
· הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
· קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
· קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
· מותרת כניסת חיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות למרכז קבלת הקהל.
· במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש 

· הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. 

· מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

· אמצעים נוספים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
- שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
- פניה באמצעות טלפון - 076-8098000
- דואר אלקטרוני – info@kan.org.il
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר
- פניה באמצעות הדואר:
   בית הדפוס 32 (כנפי נשרים 23), ירושלים
   יונה קרמנצקי 6, תל אביב יפו

נגישות אתר האינטרנט 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
התאגיד מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב. התאגיד מטפל בנושא במטרה לספק שירות טוב לכלל האוכלוסיה.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 עשויים להיות לא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

מידע על נגישות היישומונים

התאמות הנגישות ליישומונים בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.  במקומות בהם התקן לא התאים, בוצעו התאמות נגישות לפי יכולות הנגישות של מערכות ההפעלה, היישומון נבדק על הסביבות הבאות:

מידע על נגישות יישומון כאן 

· במערכת הפעלה IOS היישומונים נבדקה על אייפון עם גרסת IOS 5.1.
· במערכת הפעלה אנדרואיד היישומונים נבדקו על מכשיר 10GALAXY S  עם גרסת אנדרואיד 10.
· במערכת הפעלה אנדרואיד היישומונים נבדקו עם קורא מסך TALKBACK  גרסה 8.2.
· במערכת הפעלה IOS היישומונים נבדקו עם קורא מסך מסוג Voice Over.

שימוש ביישומון עם קורא מסך

· ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או ע"י "EXPLORE BY TOUCH", כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים על המסך והפעלתם.

· בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות".
· היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים, כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו' ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב IOS ו תפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד).
· ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בתאגיד 

שם: אלון ברונפלד
טלפון : 076-8098000
דוא”ל :  info@kan.org.il

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 05/07/2020